fbpx

Cum se face o rezervare

Condiții generale de călătorie

Rezervările on-line trebuiesc făcute cu cel putin 12 ore înaintea plecării pentru a putea fi procesate în timp util. După ce aţi efectuat o rezervare on-line vă rugăm să verificaţi dacă toate datele şi orele de călătorie sunt corecte. In cazul în care datele personale sau datele şi orele de călătorie au fost completate greşit pasagerul riscă să îşi piardă rezervarea pentru locul din autocar (microbuz, autoturism). Este suficient sa va prezentati la locul plecarii cu minim 20 minute inainte de plecare, avand in vedere ca achitarea si emiterea biletului se face direct la autocar de catre agenti sau de catre soferi.

Călătorul are obligatia să se prezinte la locul plecării cu cel putin 20 de minute înaintea orei prevăzute în mersul orar. Plecările către aeroport nu pot fi întarziate din cauza întarzierii călătorilor. Pasagerii care se prezintă la microbuz cu mai puţin de 10 minute înainte de ora plecării riscă să îşi piardă rezervarea pentru locul din autocar (microbuz, autoturism), fără a beneficia de returnarea integrală sau parţială a tarifului de călătorie. Orice întârziere , atrage responsabilitatea unilaterală a pasagerului întârziat.

Întârzieri / Anulări / Modificări

AutoVip va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale într-un termen rezonabil. Orele indicate pe voucher, în orare si în alte documente nu sunt garantate si nu fac parte din contractul de transport. AutoVip îşi declină orice răspundere pentru întreruperea cursei sau pentru întarzieri datorate condiţiilor atmosferice sau timpilor de asteptare în situatiile în care traficul este blocat, restricţionat sau deviat, si(sau) pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri.

AutoVip îşi rezervă dreptul să anuleze o cursă în cazul unui atac terorist, blocadă, grevă, condiţii meteo nefavorabile, mişcări sociale, probleme tehnice ale autocarului (microbuzului , autoturismului) sau alte circumstanţe ce ar putea constitui un impediment pentru efectuarea călătoriei.

Bagaje

AutoVip nu îşi asumă nicio responsabilitate pentru transportul bagajelor. Aceasta revine în întregime pasagerului, în afara cazului în care deteriorarea este din vina transportatorului şi poate fi dovedită de pasager. AutoVip nu este responsabilă în cazul pierderii sau deteriorării de bunuri şi obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de artă, camerele foto, video, computere etc), aflate în bagajul pasagerilor. Pasagerii au obligaţia să-şi supravegheze bagajele în timpul opririlor , al debarcării sau al îmbarcărilor de pe traseu.

Pasagerii au obligaţia să depună orice reclamaţie referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire, la echipaje şi să confirme în scris în maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioară nu va mai fi luată în considerare.

Obligațiile pasagerului

Este interzis pasagerilor: deteriorarea sau murdărirea autocarului (microbuzului, autoturismului), obstrucţionarea în orice fel a conducătorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj în îndeplinirea în bune condiţii a atribuţiilor specifice, cauzarea de neplăceri sau disconfort călătorilor din autocar (microbuz, autoturism) sau altor participanţi la trafic. Fumatul, comportamentul inadecvat şi consumul băuturilor alcoolice în microbuz sunt strict interzise.

AutoVip îşi rezervă dreptul de a refuza transportul sau de a-l întrerupe fără dreptul la o despăgubire sau rambursare a preţului biletului , în cazul în care pasagerul nu respectă condiţiile contractului de transport, încalcă legile pe teritoriul României sau al celorlalte state prin care călătoreşte, în cazul în care este într-o stare care indică o boală contagioasă, are un comportament necivilizat în autocar sau faţă de ceilalţi călători şi pune în pericol siguranţa celorlalţi călători tulburând astfel călătoria.